Thursday, December 30, 2010

I AM A NEW COMER

Assalamualaikum w.b.t...


Akhirnya, harini aku ade blog sendri..actually da lme n da rmai gak kengkwn yg duk promote dorang nye blog n keep asking me to reg n create one, but then yela, faktor msa, kesihatan, kesibukan, kemudahan n yg plg pnting....kebutaan..waaaa....aku buta IT... teeeeeeeetttttttttt...hahahaha...


Skang pn msih di peringkat pembelajaran...byk yg aku xtau...but then, aku teringin menulis n mencari ruang utk melepaskan rasa atau lbih tpat ag utk berkongsi luahan hati yang kadang2 membelit jiwa...cheewahhhh...lantaran itu blog ini terbina..hasil dari rs hati yg mendamba teman walaupn blog ini bukan teman nyata namun lbih dr ckup utk aku lontarkan ape yg terlintas di fikiran..mungkin juga pengalaman atau kejadian harian yang bkal menjadi titik perkongsian antara kau dan aku.. :-)


Anyway...smoga dgn khadiran blog ini bleh mengisi kekosongan yg sekali sekala menyapa...n smoga kau dan aku bisa berkongsi n melengkapi antara satu sama lain bcoz, we have each other... :-)


Thats it...


Salam..
Go to fullsize image

No comments:

Post a Comment

Please share wif me whatever in ur mind ya. Will revert back to you as soon as possible. :-)