Saturday, January 28, 2012

TaHUN BArU

Assalamualaikum w.b.t,

ai blog..rasanya masih belum terlambat untuk ucapkan hepy new year kan.. (yeke xlambat? bukan dan nak hbis 1 bulan ker dlm taun baru ni) hehehe...xpela..kekangan masa buat aku tak sempat nk mencoret dalam blog ku tercayung ni..sory ek blog, slalu jek biarkan awak sorang2 tanpa teman..my mistakes..apologizes... :-(

Anyway, tamat sudah 2011 and here come 2012. Dengan doa dan harapan agar tahun baru ini lebih bermakna dari segala sudut, insyallah. banyak kenangan pahit manis yang dah aku lalui sepanjang 2011 dan rasanya tak perlulah nak recap blik. biarlah ia menjadi sejarah dan kenangan dalam kamus hidupku.

Semoga tahun ini Allah permudahkan perjalanan hidup kami di dunia pinjamannya ini. jauhkan kami dari segala anasir kejahatan samaada lahir atau tersembunyi, jauhkan kami dari syaitan yang direjam. semoga dimurahkan rezki kami. semoga diperkenankan doa-doa kami (dengan sepenuh hati kami berdoa agar dikurniakan 'dia' buat penyeri rumahtangga kami, bantulah kami Ya Allah). semoga diberkati hubungan sesama kami moga ia kekal abadi di dunia dan akhirat. (abang, doa ayang agar cinta kita biar sampai ke syurga, insyaallah). lindungi kami dari iri hati, dengki dan sifat-sifat munafik. tingkatkan kesabaran kami dalam menghadapi dugaanMu dan tetapkanlah hati kami untuk sentiasa berpegang pada jalan Mu serta sentiada berada dalam rahmat dan kasih sayangMu.

Segala ketentuan adalah ditanganMu. jika ianya baik untuk kami, maka perkenankanlah. sesungguhnya Engkau yang Maha Mengetahui. Kami hanya hambamu yang kerdil, berserah dan redha dengan takdir yang telah ditulis untuk kami. semoga kebahagiaan abadi milik kami di dunia dan akhirat. Amin ya rabbal alamin.

wassalam.

No comments:

Post a Comment

Please share wif me whatever in ur mind ya. Will revert back to you as soon as possible. :-)