Wednesday, February 8, 2012

CeRPeN KUuuuUU....

Assalamualaikum w.b.t.,

blogggggg....aku nak cite satu cite gumbira..s sharing is caring so ni nak cite la..hehe...aritu aku msuk satu contest ni....sambung cerpen..adalah satu blog yg slalu aku follow tu, dia organize contest ni..aku pun cuba la nsib..minat tu mmg ade, cume nak start tulis tu yg xberkesempatan..

so, da tulis aku pun hantar la..contest tu sempena Maulud Nabi and utk jalinan ukhwah bagi follower blog  tu...berdebar gak tungu result...otw blik dr kg, aku tak sabar trus bukak blog tu nak tgk result, manalah tau kot2 disenaraikan sebagai pemenang...hehehe...tp hampa, blum ade result agi..

mlm tu pas magrib, aku pun bukak la...suspen nie..bila buka and baca..tup-tup...cerpen pertama yg tersenarai sbagai pemenang adalah...DIA KURNIAAN ILAHI (Dri Eni) eh! mcm kenal jek  ni...ALHAMDULILLAH...cerpen aku akhirnya telah terpilih sebagai salah satu pemenang. syukur Ya Allah, dengan limpah kurnianya, aku tersenarai sebagai pemenang n thanks to all panels who vote for my  cerpen. aku sebenarnya tak sangka boleh menang. sbb sure rmai pesaing yg lagi terror, maklumlah, ini karya pertama aku dan sebelum  ni pun xpenah masuk or try2 menulis ni..stakat wat sajak ntahpape tu adela..tp mungkin da rezki...aku syukur...

abg balik kerja kul 11 lebih malam tu, ini soklan dia dulu...mcm mana? da tgk result? hehe..aku senyum jek ckp, da...ayg menang...pastu aku ckp tak..ayg kalah...hehe..dia punya tak puas ati trus suh amik laptop n tgk sendri kputusan tu...da tgk dia jerit...WAAAAA....cayalah..tahniah...abg da cakap..msti boleh menang...sbb gaya penulisan tu ada...bakat menulis tu ada..then ape lagi, dia suh aku start wat novel plak..sure sdap nye..kata dia..hahaha...Insyallah abg, ONE FINE DAY maybe..doakan ayg yek..

next en3 aku akan try postkan cerpen yg aku da siap tulis tu..utk tatapan follower aku yg 'ramai' ni..insyallah...baca dan komen la ye..hehe..komen anda amat dialu-alukan..aku kan beginner..mmg sgt memerlukan komen membina utk kemajuan dri..

okla..tu cite kegumbiraan yg aku nk share ngan u olls...Syukur Ya ALLAH, terima kasih semua atas sokongan, teristimewa wat abang tersayang,  rozanna n diana jugak..heheh...ALHAMDULILLAH..

-Wasalam-

No comments:

Post a Comment

Please share wif me whatever in ur mind ya. Will revert back to you as soon as possible. :-)