Saturday, February 19, 2011

AKU TETAP DIAM

Assalamualaikum w.b.t..

ai blog..da lama xborakkan..u miss me?? hehehe..i miss u n my ex #$%&..oppss..barang yang lepas jangan dikenang..kelak merana badan..but then, 2 b honest..aku msih mengenang 'dia'. kehilangannya..tp sampai bla kan blog..biarlah..biarkan dan relakan la..ku relakan dikau pergi dariku..tunggu kami 'di sana' ye sayang...insyallah...satu hari nnt kita berjumpa..dengan izinNya..amin..

hmm..aku tengah bercuti..baki cuti 2 hari yang tinggal..xbyk yg boleh aku lakukan..hnya duduk, baring, makan, tgk tv, bce novel n baki keseluruhan kerja rumah hnya dilakukan oleh org2 tersayang...aku dilarang keras utk melakukan itu ini kerana aku kan masih 'berpantang'...biarla benar2 sembuh kata mereka..ok..ku ikuti kemahuan semua..itukan utk kebaikan diri sndri..kan blog.. :-)

dalam tempoh bercuti almost 3 weeks  ni, byk yg aku belajar...walaupun ada keperitan, ade kesakitan, namun aku gagahi...yes, kerna apa, kerna aku terlalu yakin bhw ada hikmah disebalik tiap sesuatu..kan..dan dlm tmpoh bercuti ni gak aku jd 'teraddicted'..eh ade ke word ni??? lantakla..aku suka yang teramat suka ngan lagu nie..fall habisla kata org..heheh..y? nape?? ntah..aku pn xpasti..tp ada sesuatu tntg lagu ni..yg buat aku damai, yang buat aku fhm dan yg buat aku mengerti bahawa bukan aku shj diuji..malah rmai lagi manusia lain yang ujiannya lbih truk dr aku...mungkin gak sbb lagu ni punya maksud yang membuatkan aku merasa bhw kami berkongsi rasa yang sama..btul ke? hmm..ntah..tp aku mmg ske lagu2 yg touching..myb sbb aku jnis org dlm hati ade bunga ros..heheh..jenis leleh...jenis sadis..agaknya la..heheh..but then mmg aku ske..lgu ni pn ade dlm cite sepi...lgu dr yuni shara- SEPI...bla dgr rs cm smacm jek..rs ape ek??? ntah..biarlah rahsia..k blog..xbyk nk tulis..no idea oledi..talk later ya...ni lirik dia..i like it sooo much...tadaaaaa.....


Sepi hati terjadi lagi

Mungkin sampai mati aku sepi

Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara

bila hatiku telah bulat

Sepanjang ku bisa atasi semua

aku tetap diam



- Wassalam - 

No comments:

Post a Comment

Please share wif me whatever in ur mind ya. Will revert back to you as soon as possible. :-)