Thursday, March 3, 2011

NAPE ASYIK SEDIH???

Assalamualaikum w.b.t.

ai blog..hmm..prasan x..leh kata majoriti kisah aku dlm ni sume sdih2..sayu2 kan..apsal ek? ntah la blog..aku pn xphm gak..ke aku cume ingat aku ade blog bla time aku sdih n susah ati jek? (sambil garu pale)..hehehe...
masalah datang bertimpa-timpa..biasala..manusiakan..takkan sepi dari masalah..it juz dat camne kita nk faced n solved it..lain org lain la caranya..mcm aku, aku lbih ske diam..atau pn cari blog la nk lpas rasa xpuas ati..rs mrah rs sdih...sbb aku rs kat sni aku leh share all my feelings..aku bleh throw ape aku nk...sbb bla aku ckp or telebih ckp, aku akan nangis punye..maklumla..bla da emo menguasai akal fikiran, hati mengawal segala rasa, ha, mulala nk menitik..kdg kot layan jek, dlm toilet pn leh jd...tu pasal aku lbih rela n suka menulis cenggini...at least leh control emo aku yg tahap dewa dewi ni..huhuhu...

harap2 bulan ni bakal mencipta memori yg boleh disimpan dlm diari/kotak fikiran..yang indah pastinya..xsbr pown ade nk tnggu 21/3/11. kebetulan besday 'daddy cool'..leh celebrate kat sana skali kan...xsbr nk release tension, xsbr nk union ngan family terchenta..hehehe...xsbr nk bli coklat gak..hehehe...harap sume bejalan lancar sperti yg dijadual n dirancangkan..moga Allah memberkati dan memudahkan urusan kami...Insyallah...:-)

xmo sdih2 k bulan nie...happy alwez..cheersssss....muahhhhhh.....



Wassalam

No comments:

Post a Comment

Please share wif me whatever in ur mind ya. Will revert back to you as soon as possible. :-)