Thursday, March 17, 2011

Nape dlm dunia ada org ba@#$^g???

Assalamualaikum...

bloggggggggg....aku geram..bengang...menyampah..meyumpah...nape ade org ba$%ang cmni..??
kot ye pn nk cpt naik, nk dikenali, nak kipas bos, xyah la cmtu sgt..ko ingt ko besh sgt ker?

eeeiiiii..gram sungguh la..aku xkaco hdup ko, leh x, ko jgn kaco hdup aku..mencii sungguh la...xske2...
npe ek blog..npe mst ade org yg xleh snang ngan klbihan org len..cm xkne mngena gle, aku plak jd mangsa..
xske..xske..xske..sib bek ade ketua yg sgt2 ok n understanding..

aku salute dia..kira tabik spring r..dia keep backing aku..aku tau dia syg aku..luv u 2 boss...much2...thanks a lot for being there for me..timer ksih byk coz sanggup betekak ngan org xde moral tu..siap pjuk2 aku lagi tuh...mmg aku syg bos..hehhehe..ni bkan ampu..juz dat..aku ske cr dia treat aku..really..xla rs cm ditindas abis-abisan oleh kel-kel tu sume..dasar kel xsdar dri..menciiiiii...

oppsss..sowi blog...arini kne dgr luahan hati ku..trasa nk lpas gram la..sowi yea...actually aku da ok da..bla my besh fren 'jen' n bos pjuk..hehehe...luv u guys..
k blog..s u later..

-wassalam-

No comments:

Post a Comment

Please share wif me whatever in ur mind ya. Will revert back to you as soon as possible. :-)